ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

دلیل عشق؟

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ


یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید

چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

دلیلشو نمی‌دونم اما واقعا”*دوست دارم

تو هیچ دلیلی رو نمی‌تونی عنوان کنی پس چطور دوستم داری؟

چطور می‌تونی بگی عاشقمی؟

من جدا”دلیلشو نمی‌دونم، اما می‌تونم بهت ثابت کنم

ثابت کنی؟ نه! من می‌خوام دلیلتو بگی

باشه.. باشه!!! میگم چون تو خوشگلی،

صدات گرم و خواستنیه،

همیشه بهم اهمیت میدی،

دوست داشتنی هستی،

با ملاحظه هستی،

بخاطر لبخندت،

دختر از جواب‌های اون خیلی راضی و قانع شد

متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت

پسر نامه‌ای رو کنارش گذاشت با این مضمون:

عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمی‌تونی حرف بزنی، می‌تونی؟

نه ! پس دیگه نمی‌تونم عاشقت بمونم

گفتم بخاطر اهمیت دادن‌ها و مراقبت کردن‌هات دوست دارم اما حالا که نمی‌تونی برام اونجوری باشی، پس منم نمی‌تونم دوست داشته باشم

گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم

اما حالا نه می‌تونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمی‌تونم عاشقت باشم

اگه عشق همیشه یه دلیل می‌خواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

عشق دلیل میخواد؟

نه!معلومه که نه!!

پس من هنوز هم عاشقتم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
Ali Salavati

نظرات  (۳)

لایک
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۷ سیـن بـانو ...
به این میگن "آدم"
پاسخ:
یا به عبارتی مرد واقعی
عشقِ واقعی ، دلیل نمیخواد...
زنده باد این مرد
پاسخ:
زنده باد مردان اینجوری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی