ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

طلاق احساسات!

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ


حتما واژه طلاق عاطفی به گوشتان خورده و با آن بیگانه نیستید. متاسفانه در سال‌های اخیر زوج‌های بسیاری با همین مقدمه از هم جدا شده‌اند. برخی دیگر نیز اگرچه به طور رسمی از یکدیگر جدا نشده‌اند، اما کمتر می‌توانند درباره احساسات و عواطف خود با یکدیگر صحبت کنند.

این در حالی است که بازگونکردن احساسات و فقدان روابط صمیمانه همسران هم مانع برقراری رابطه زناشویی لذت‌بخش می‌شود، هم فاصله آنها را از همدیگر بیشتر می‌کند.

طلاق عاطفی، طلاقی است که به موجب آن، زن و شوهر با یکدیگر ارتباط صمیمی‌ای ندارند و نمی‌توانند درباره احساسات و عواطف خود با یکدیگر حرف بزنند و ارتباط زناشویی مناسبی هم ندارند. این نوع طلاق، در مقایسه با طلاق رسمی، اثری به مراتب مخرب‌تر دارد، چرا که در طلاق رسمی زن و مرد از یکدیگر جدا می‌شوند و هر یک به دنبال زندگی تازه خود می‌روند اما در طلاق عاطفی که زوج زیر یک سقف زندگی می‌کنند، این موضوع در درازمدت فشار روانی زیادی به آنها وارد می‌کند و چون این همسران ارتباط احساسی خوبی هم با یکدیگر ندارند، زندگی‌شان کسالت بار خواهدشد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
Ali Salavati

نظرات  (۳)

۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۲ خاتون بانو
امیدوارم هیچ خانواده ایی به طلاق عاطفی مبتلا نشه که نه زن و شوهر می شناسه و نه مادر و فرزند.
به امید فردایی بهتر .
پاسخ:

بله واقعا همینطوره...منم امیدوارم هیچ طلاقی صورت نگیره مخصوصا طلاق احساسات!

متاسفانه بچه ها تو خانواده هایی که این مشکلو دارن خیلی آسیب می بینن

loteprednol ciprofloxacin ohrentropfen schwangerschaft Гў It was tough to pull myself away from that despair, Гў said NyongГў o prix du levitra en baisse

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی