ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

چرا این همه طلاق؟

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آمار طلاق در کشور گفت: آمار طلاق در استان‌ها و شهرها متفاوت است اما براساس آمار سال 92 در استان البرز به ازای هر 3 ازدواج یک طلاق صورت می‌گیرد و به طور کلی در کشور از هر 5 ازدواج، یکی منجر به طلاق می‌شود.

به همین منظور سازمان بهزیستی کشور تلاش می‌کند تا تعداد مراکز مداخله در امر کاهش طلاق را توسعه دهد چرا که تجربیات نشان داده است که این مراکز در کاهش طلاق موفق عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش طلاق در کشور نیازمند به همکاری سایر بخش‌ها و نهادها است و به همین جهت سازمان بهزیستی طرح‌های مشترکی را با سایر نهادها و دستگاه‌ها انجام می‌دهد که از آن جمله می‌توان به تفاهم نامه همکاری با قوه قضاییه اشاره کرد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز می‌توانند در کاهش طلاق با ارائه آموزش‌های مهارت‌های زندگی و آموزش پیش از ازدواج اقدامات ویژه‌ای را انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان تهران دومین استان کشور است که بیشتر طلاق را دارا است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
Ali Salavati

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی