ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

عوارض عروسک‌های انسان‌نما

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ب.ظ

عروسک‌های انسان‌نما در سایزها و شکل‌های مختلف از بلوند و مشکی گرفته تا سفید و سیاه و لاغر و چاق به گونه‌ای تولید شده‌اند که هر سلیقه‌ای را در بر بگیرند. این محصول ضد‌‌ انسانی که مستقیما سلامت اخلاقی، فکر و اندیشه جوانان کشورها را نشانه گرفته با قیمت بسیار ارزان به فروش رسیده و د‌‌ر د‌‌سترس مرد‌‌م قرار گرفته است.

در حالی که ابتدا گفته می‌شد این عروسک‌ها برای جلوگیری از رشد موالید در کشورهای پرجمعیتی مانند چین و هندوستان و همچنین برای جلوگیری از بیماری‌های واگیردار همچون ایدز و هپاتیت ساخته شده‌اند. اخیرا صاحب شرکت تولید کننده این محصول، (شرکت چینی تروکمپانیون) هدف از ساخت این عروسک های انسان نما را کمک به جامعه بشری به خصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند اعلام کرده است.

این مظلوم نمایی و مثلا نگرانی چینی‌ها برای تولید این محصول در حالی است که کوچک‌ترین پیام تولید عروسک‌های انسان‌نما بی‌توجهی به انسانیت و گسترش نگاه ابزاری به جسم زنانه است. از طرف دیگر استقبال مردان بسیاری از کشورها از این عروسک‌ها پیامدی جز بی ارزش کردن مسأله ازدواج و زیر سوال بردن شأن خانواده و به ویژه شأن زنان نیست.

به گفته بسیاری از دانشمندان، نتیجه رواج و استفاده از این عروسک‌ها شیوع رفتارهای بیمارگونه پرخاشگری‌های جنسی بدون توجه به ابعاد روحی و روانی رابطه جنسی است.

علاوه بر آن در حالی که توجه بسیاری از کشورهای اسلامی که روابط باز دختر و پسر در آن تأیید نمی‌شود بر روی تسهیل ازدواج و فراهم آوردن امکاناتی برای شروع زندگی مشترک میان جوانان معطوف شده است، با وجود آفاتی از قبیل ورود عروسک‌های انسان‌نما مشکلات بسیاری را برای دولت‌ها به وجود خواهد آورد و انرژی که باید صرف رسیدگی به موضوعات اشتغال، اوقات فراغت، آموزش و ازدواج جوانان شود از این پس صرف مقابله با این قبیل پدیده‌ها خواهد شد.

از طرفی نباید غافل شد، در صورتی که ممکن است برخی از جوانان تنها به دلیل کنجکاوی نسبت به این عروسک‌ها و اخبار پیرامون آن توجه نشان دهند بی‌توجهی خانواده‌ها و مسئولین به گسترش و عادی شدن آن می‌تواند فاجعه‌آفرین باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
Ali Salavati

نظرات  (۱)

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۴ پریســـا عسڪرے
باید تاسف خورد فقط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی