ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج کنید تا چاق شوید

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ


محققان آلمانی می‌گویند ازدواج می‌تواند اضافه وزن ۲ کیلویی به همراه داشته باشد.

بر اساس تحقیقی که روی ۱۰۲۲۶ فرد در ۹ کشور اروپایی انجام شده است، ازدواج کردن سبب افزایش سایز دور کمر شده و حداقل ۲ کیلو به وزن افراد اضافه می‌کند.

بر اساس آمار به طور نسبی اندیس توده بدنی مردان مجرد ۲۵.۷ است که بعد از ازدواج به ۲۶.۳ می‌رسد. این عدد در خانم‌های مجرد ۲۵.۱ است که به ۲۵.۶ بعد از ازدواج تغییر می‌کند. پیش از این در سال ۲۰۱۴ نیز تحقیقی انگلیسی همین موضوع را به اثبات رسانده بود.

در این تحقیق که روی هزار نفر انجام شد به اثبات رسید، افراد در سال اول بعد از زندگی مشترک ۲ کیلو و در ۴ سال نخست ۶ کیلو به وزنشان اضافه می‌شود. در حالی که ۵۴ درصد زوجها با هم چاق می‌شوند تنها ۱۸ درصد می‌گویند که به وزنشان اضافه نشده است.

فرای این مسئله متخصصان می‌گویند ازدواج کردن در کل برای سلامت خوب است زیرا افراد متاهل رفتارهای جنسی سالم‌تری دارند، به تغذیه خود اهمیت می‌دهند و برای مشکلاتشان بیشتر به پزشک مراجعه دارند. بر اساس تحقیقی که در مجله پزشکی Alcoholism: Clinical and Experimental Research منتشر شده است افراد متاهل در مصرف الکل زیاده روی نمی‌کنند و اکثرا به الکل آب می‌افزایند. بررسی محققان دانشگاه Harvard Medical school روی ۴۵ هزار نفر به مدت ۴ سال نشان داد افراد مجرد بیش از افراد متاهل دچار سکته‌های مغزی و قلبی می‌شوند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
Ali Salavati

نظرات  (۲)

خیلی جالب بود ممنون
ولی کاش موجب بلندشدن قدهم میشد اونطوری خوب بود
پاسخ:

مطمئن باش ازدواج خوب اینقدر بهت انرژی مثبت میده که قدت هم بلند میشه!!!

۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۵ آهـــــــــو
در مورد آقایون بیشتر صادقِ
آرامش ِ واقعی باعثش میشه.....
واقعا خدا هم راست گفته کنار هم قرار میگیرن و به آرامش میرسن
پاسخ:
بله همینطوره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی