ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

آرامش ساز یا آرامش سوز؟!

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۴ ب.ظ


سفارش ما به جوانان عزیز که قصد ازدواج دارند این است: قبل از اقدام و تصمیم‌گیری برای ازدواج، مسائل خود را مورد بررسی قرار دهید و ببینید آرامش شما واقعاً در چیست.

گاهی داشتن ثروت و دارایی و زندگی مرفه و تجملات زندگی برای برخی خانواده‌ها مانع از ازدواج موفق جوانان آن خانواده می‌شود. هر چند مدرک، شهرت ، ثروت ، زیبایی و... هر یک تا حدودی ناچیز ممکن است آرامش را برای مخاطب خود به همراه داشته باشند. اما اگر معیار اصلی در ازدواج گردید، نه تنها موجب آرامش نمی‌شود که آرامش‌سوز است.
اگر زیبایی زیادتر از حد معمولش گردید، آقا هرجا میرود نگران است که دیگران به همسرش نگاه کنند! زندگی کردن با برخی از مسئولین و یا چهره‌های مشهور در اجتماع نه تنها آرامش ندارد بلکه موجب دردسر است. زیرا افراد در همه‌ی مکان‌ها دور او را می‌گیرند و با او گفتگو می‌کنند. پس شهرت هم مایه‌ی آرامش نیست.

برای اینکه بفهمیم چگونه می‌توانیم آرامش خود را تأمین کنیم، باید در ابتدا خودشناسی کنیم و دغدغه‌های خود را نسبت به همسر آینده خود تعیین کنیم. باید ابتدا ما بین آنچه هست و آنچه  باید باشد را جدا سازیم و در یک کلام انتظاری را که از همسر خود داریم مشخص کنیم و مباحث حاشیه ای را کنار بزنیم. باید معیارهای انتخاب را به حداقل برسانیم تا انتخاب برای ما آسان شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱
Ali Salavati

نظرات  (۲)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵ یونس اکرمی
ممنون از اطلاعاتی که میدین
واقعا ممنون
پاسخ:
خواهش می‌کنم!
کاش همه جوونا اینارو میدونستن...
پاسخ:

بله...ای کاش!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی