ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج موقت ساعتی و ...

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ


سایت‌های صیغه در ایران با توسعه اینترنت و افزایش نفوذ فضای مجازی، گسترش یافته‌اند. این سایت‌ها که مورد استقبال برخی از جوانان هم قرار گرفته اند، زنانی را برای ازدواج موقت یا صیغه معرفی می‌کنند.

البته با گسترش یافتن این سایت‌ها و خطراتی که فعالیت آنها می‌توانست در کشور داشته باشد، اکثر‌آنها فیلتر شده‌اند.

به عنوان نمونه در شبکه‌های اجتماعی سایتی معرفی شد با عنوان « مرکز رسمی ازدواج موقت تهران » و سریع در صفحات تعداد زیادی از کاربران این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن مطرح شد. برخی آن را فروش زنان یائسه و مطلقه خواندند و دیگران از عبارت‌هایی همچون کلاه شرعی یا خودفروشی استفاده کردند.

جالب اینجاست که در صفحه اول آن عبارت «این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است» در ذیل عنوان اصلی سایت «مرکز رسمی ازدواج موقت جامعه مجازی پیوند (زوج‌یابی) تهران» خودنمایی می‌کند. (هرچند صحت آن تأیید نشده است)

در این سایت پس از بیان اهداف و معرفی اعضاء ،به کاربران اطمینان داده می‌شود که «خدمات مربوط به ازدواج موقت، خدمات خصوصی تلقی شده و اطلاعات مربوط به آن در اختیار هیچ ارگان یا سازمان دولتی قرار نمی‌گیرد و در هیچ کجا (بجز این مرکز) ثبت نمی‌شود و برای مخاطبین مشکل‌ساز نخواهد بود.» در مورد زنانی که در این سایت معرفی شده‌اند هم آمده است: «خدمات این مجموعه در زمینه ازدواج موقت فقط شامل خانم‌های مطلقه و بیوه می‌شود.»

چند نکته جالب راجب این سایت عبارت است از اینکه:

- در این مرکز بیشتر از زنان یائسه استفاده می‌شود و اگر خانمی هم یائسه نباشد، ‌شرط عدم دخول گذاشته می‌شود تا عده به آن تعلق نگیرد.

- این مرکز به خاطر معرفی و ارتباط مراجعه‌کننده با خانم مبالغ مختلفی دریافت می‌کند که معمولا رقم بالایی است، در ضمن مهریه‌ها با توجه به ویژگی ظاهری و سن‌ هرخانم مختلف است که از ۴۰ هزار تومان شروع و تا ساعتی ۱۰۰ هزارتومان متغیر است.

- اکثر ملاقات‌کنندگان در رنج سنی ۲۳ تا ۲۸ سال و اغلب تهرانی یا دانشجو در تهران هستند،‌ هرچند که میهمان از شهرستان هم دارد.

- این خانم‌ها که از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ سلامت تاییدشده هستند توسط دفاتر ازدواج و طلاق معرفی می‌شوند و به خاطر تعداد اندکشان در سایت‌ اعلام شده که اگر زنی مطلقه است و شرایط آن را دارد برای رضای خدا و رفع مشکل جوانان با ایشان همکاری کند.

- خانم‌های معرفی شده در این سایت مشکلات مالی و نیاز جنسی دارند، اما بیشتر به خاطر مسائل مالی همکاری می‌کنند.

پس از دانستن این نکات ، نظر شما راجب ادامه فعالیت سایت‌هایی مثل این چیست؟ بودنشان بهتر است یا نبودنشان؟ دلایل خود را نیز بفرمایید.

نظرات  (۷)

تو مملکت ما همه چی در موردِ اسلام دور زده میشه و به قولی کلاه شرعی گذاشته میشه...

اگه صیغه هم طبقِ شرایطِ اسلام انجام میشد و تمامِ حق و حقوق پرداخته میشد که مساله ای نبود!

موضوع اینه که یه طرفِ قضیه فقط برای بهره ی جنسی از صیغه استفاده میکنه و طرفِ دیگه هم برای ارضای مالی...

و حق و حقوقی که حتی برای 1 ساعت باید رعایت بشه نمیشه و حتی شروطی گذاشته میشه تا کمترین دردسر برای طرفین برای بعده ها پیش بیاد!!

در کل با این سایت ها مشکل دارم...
چه برای صیغه باشه چه ازدواجِ دائم!


پاسخ:
نظر شما متین و قابل تأمله...از مشارکت شما در نظرسنجی متشکرم!
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷ فرزانه منگلی
⇦حالآ مَنو یه 4 دیواری⇨ ✘ولی تو✘ ♨تو بغلش تا 4 بیداری♨
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۴ یونس اکرمی
بحث خیلی پیچیده ایه.
من به شخصه چون تجربه همچین مشکلی رو نداشتم نمیتونم نظری بدم اما خوشحالم که جوون ها جایی رو دارن که راجه به این مسایل به راحتی و منطقی فکر کنن و اظهار نظر
منظورم وبلاگه خوبتونه.ممنون
پاسخ:

از اینکه لطف کردید نظر دادید متشکرم!

باسلام.لطفاخانمی مطلقه یابیوه برای صیغه تماس بگیره09147609752
آدرس سایت صیغه و ازدواج موقت تهران 
همسریابی موقت 

http://sighe.ml/
آدرس سایت صیغه و ازدواج موقت تهران 
همسریابی موقت 

http://sighe.ml

بسیار عالی
این سایت هم هست ممکنه بهتون کمک بکنه بکنه من ازش استفاده کردم عالی هستند

sighe.me

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی