ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

ازدواج ساده و آسان

چطور ساده ازدواج کنیم؟

لطایف مزاوجه (قسمت دوم)

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ


فیل و مورچه!

 -یه مورچه با یه فیل ازدواج می‌کنند، فیله بعد از دو روز می‌میره مورچه میگه ای بابا دو روز زندگی کردیم حالا یه عمر باید قبر بکنیم!

 - یه مورچه با پشه ازدواج می‌کنند بچه دار نمیشن ؟ چون مورچه موقع خواب پشه بند می‌زده!

  -یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می‌کنند، شب عروسی مورچه گم می‌شه بعد از یک هفته پیداش می‌شه بعد زرافه بهش می‌گه : این همه دت کجا بودی؟ مورچه می‌گه: تو راه بودم که بیام بوست کنم!

 - روزی فیلی زخمی شد و او را برای جراحی به اتاق عمل بردند ، پس از عمل ، دکتر از اتاق خارج شد و با تعجب دید که مورچه ای جلوی در اتاق قدم می‌زند ، دکتر جلو رفت و پرسید : این جا چه می‌خواهی؟ مورچه جواب داد : آقای دکتر! این مجروح دوست من است ، آمده ام که اگر لازم شد برای آقا فیله خون بدهم.

  -فیل و مورچه ای در زمستان با هم ازدواج کردند وقتی از باشگاه بیرون آمدند فیل جلو راه می‌رفت و مورچه به دنبال او پا جای پای فیل می‌گذاشت. به برف‌ها که رسیدند همین طور که مورچه می‌رفت افتاد توی جا پای فیل و فریاد زد : آه ! بسوزه پدر عشق! افتادم تو دام عاشقی...

  -یه روز فیلی داشت راه می رفت، پاش روی مورچه ای رفت، مورچه با خوشحالی گفت: آخی، قولنجم شکست!

 - یه مورچه عاشق مورچه همسایشون میشه؛ بعد از دو هفته میفهمه چای خشک بوده!

 - یک روزیه مورچه میره حموم دیگه درنمیاد بیرون اگه گفتی کجا بوده؟؟؟؟چسبیده بود به صابون!

 

 

نظرات  (۴)

چرا موضوع وبلاگتون رو این انتخاب کردید؟ خیلی درگیر موضوع ازدواج هستید؟ 
به هر صورت ممنون از نظراتتون و موفق باشید .. :)
پاسخ:

هرکسی یه دغدغه ذهنی و فکری داره‏‌، یکی درگیر چال لپشه،‌دیگری فکر موهاشه و یکی با خاطراتش داره کلنجار میره!

من سعی کردم موضوعی رو انتخاب کنم که عمومیت داشته باشه و شامل اکثریت بشه!

در ضمن از اینکه به اینجا سر زدید خیلی متشکرم،‌منتظر سایر نظرات شما هستم.

خیلی قشنگ بود ممنونم
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۴ گیسو شریفی
اسفندیا سرور همه ماهای سالن

۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۹ خاتون بانو
چه بامزه. ممنون
بازم از این مدل لطایف بنویسین.
پاسخ:
:) ممنون...حتما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی